Hodnotenie obchodu
(Administrátor)
Dobrý den,
tato situace nás opravdu mrzí, chyba je určitě na naši straně. Omlouváme se za vzniklé komplikace.
S pozdravem
Eduard z Luceda.cz
(Administrátor)
Dobrý den,
informace ohledně expedice odchází na Vámi zadanou e-mailovou adresu v objednávce zcela automaticky. Je zvláštní, že Vám tento
e- mail nedorazil, za to se Vám velmi omlouváme. Dopravci nejsou bohužel informovaní o názvu e-shopu, ale o názvu firmy, pod kterou je internetový eshop veden. Tato informace je uvedena na internetových stránkách v kontaktech.
Děkujeme za Vaši recenzi a přejeme Vám krásný den s pozdravem tým Luceda.cz
(Administrátor)
Dobrý den,
velice se omlouváme jestliže Vám nedorazila informace ohledně objednávky.
Vaše objednávka se začala zpracovávat až po naši celofiremní dovolené, která byla uvedena na webových stránkách a to 6.1.2020.
U Vámi objednaného zboží máme bohužel dostupnost, kterou by měl dodavatel splnit, abychom mohli objednávku expedovat.
Věříme, že vyřízení objednávky proběhne k Vaši celkové spokojenosti.
Děkujeme za recenzi a přejeme Vám krásný den tým Luceda.cz
ok
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi.
Přejeme Vám krásný den s pozdravem tým Luceda.cz
Písek není takový zázrak, především barví a je mastný. Barva jde špatně umýt i 6 rukou. Zboží přišlo pod názvem firmy jerky nebo něco takového, což je při nejmenším zvláštní.
(Administrátor)
Dobrý den,
jsme překvapeni z Vaši recenze, jelikož kinetického písku na našich stránkách prodáváme velmi mnoho, dokonce i mateřské školy a družiny ve školách si od nás písek nakupují a nebyla doposud žádná stížnost. Námi prodávaný kinetický písek má evropský atest CE.
Název naši firmy máme ellinterier s.r.o. , pod kterým vozí služba PPL balíčky z našeho eshopu.
Děkujeme za recenzi a přejeme Vám krásný den tým Luceda.cz
Zboží jsem si objednala 18.12. s tím, ze si dam osobní odběr, abych měla co nejdříve fusak doma. O par dni později mi volali, jestli počítám s tím, ze to bude až po novém roce!??!
Včera 6.1. mi volali znovu, zda ještě o zboží stojím a ze si ho KDYKOLIV muzu vyzvednout na vydejnim místě v čase 8-16:00! Dneska tam pro nej posílám tátu a on tam teď 30minut musí čekat (poté, co s někým telefonoval), protože mu bylo řečeno, ze si musím předem domluvit přesný čas vyzvednutí na místě a den telefonicky, ze to teprve musí dovézt! Tak říkám, vždyť mi včera volali!!! PPL by možná bylo rychlejší ☹️
(Administrátor)
Dobrý den,
jelikož jste si vytvořila objednávku 18.12.2019 (21:03) a na našich webových stránkách bylo uvedeno, že nám celofiremní dovolená začínala v datu 18.12.2019, tudíž v dalších dnech již nikdo na našem výdejním místě nebyl. Proto jsme Vás kontaktovali, že bude možné vyzvednou zásilku až po novém roce a to 6.1.2020, kdy na výdejním místě již bude znovu možný osobní odběr zboží.
Naše zákaznická linka funguje od 8 - 16h, nikoliv však vyzvednutí zboží, to je vždy po telefonické domluvě, alespoň půl hodinky předem, jak zmíněno vždy telefonicky a na našich stránkách v kontaktech je také tato informace uvedena.
Zboží bylo připraveno jak bylo již řečeno v telefonickém hovoru den předem.
Váš tatínek mluvil se skladníkem, který byl na externím skladě a musel dojet, aby mohl zboží vydat, jelikož předem nás nikdo nekontaktoval
Děkujeme za Vaši recenzi a přejeme Vám krásný den tým Luceda.cz
velice dobré
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi.
Přejeme Vám krásný den s pozdravem tým Luceda.cz
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi, jsme velice rádi, že jste byla s nákupem spokojena.
Přejeme Vám krásný den s pozdravem tým Luceda.cz
(Administrátor)
Dobrý den,
Vaši objednávku jsme expedovat nemohli, jelikož jste si při vytvoření objednávky zvolila osobní odběr u nás na výdejně v Ostravě.
Naši operátoři se Vás snažili kontaktovat pro možnost vyzvednutí objednávky, kterou jsme pro Vás měli připravenou, bohužel neúspěšně.
Pokud máte o zboží stále zájem, ozvěte se nám prosím telefonicky, nebo e-mailem, zboží pro Vás máme samozřejmě stále připraveno k vyzvednutí.
Děkujeme za recenzi, tým Luceda.cz
Poděkovali za objednávku a zatím čekám na zboží. Letošní vánoce už asi nestihneme
(Administrátor)
Dobrý den,
Vaši objednávku jsme expedovat nemohli, jelikož jste si při vytvoření objednávky zvolila osobní odběr u nás na výdejně v Ostravě.
Momentálně vidím v systému, že bylo zboží vyzvednuto a mělo by být vše již v pořádku.
Děkujeme za recenzi, tým Luceda.cz
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi.
Přejeme Vám krásný den s pozdravem tým Luceda.cz
Vše proběhlo v pořádku a dle objednávky.
Obrovská ochota ze strany obchodu, nadstandardní prozákaznický přístup, nad rámec povinností obchodníka
vše ok
Stále čekám na dodání a nemám žádnou informaci!!! Obávám se, že jsem byla podvedena :-(
(Administrátor)
Dobrý den,
u nás na Luceda.cz zajisté nebyl nikdo podveden, právě naopak se vždy snažíme dát našim zákazníkům maximum.
Jak jsme se již spolu bavili po telefonu, jednalo se o ztracenou zásilku - problém jsme ihned napravili a odeslali zásilku zcela novou s dárečkem navíc.
Děkujeme za Váš kladný a vstřícný přístup po objasnění celé situace.
S pozdravem Eduard z Luceda.cz
(Administrátor)
Dobrý den pane Lettl,
my bohužel neovlivníme to, zda má kurýr, který Vám doručoval zboží u sebe platební terminál aby bylo možné zaplatit kartou. Většina dopravců platební terminály mají automaticky, ale může se stát že ho někdy kurýr u sebe opravdu nemá, proto vždy doporučujeme zákazníkům aby měli u sebe hotovost.
Děkujeme za recenzi
S pozdravem Eduard z Luceda.cz