Reklamace znamená:
- zboží se poškodilo během používání
- zakoupené zboží má vadu
1) Reklamace přes přepravní společnost
- Zboží nám můžete poslat jakoukoliv přepravní společností.
- Reklamace probíhá v zákonné lhůtě 30 dní.
Jak postupovat?
- Vytiskněte si TENTO formulář.
- Informaci ohledně zaslání reklamace zašlete také na email - reklamace@luceda.cz
- Zboží pečlivě zabalte včetně veškerého příslušenství.
- Vložte reklamační formulář společně se reklamovaným zbožím do krabice.
- Balík odešlete na adresu: Ellinterier s.r.o. Kpt. Jasioka 1380/29a 735 64 Havířov - Prostřední Suchá
2) Reklamace na výdejním místě
- Reklamaci můžete vyřídit i osobně v naší provozovně v Havířově část Prostřední Suchá
Jak postupovat?
- Připravte si doklad (fakturu) o zakoupení výrobku nebo číslo objednávky.
- Zboží přineste na naší provozovnu (sklad) v Havířově na adrese: Kpt. Jasioka 1380/29a 735 64 Havířov - Prostřední Suchá