Hodnocení obchodu
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi, jsme velice rádi, že jste byla s nákupem spokojena.
Přejeme Vám krásný den s pozdravem tým Luceda.cz
(Administrátor)
Dobrý den,
Vaši objednávku jsme expedovat nemohli, jelikož jste si při vytvoření objednávky zvolila osobní odběr u nás na výdejně v Ostravě.
Naši operátoři se Vás snažili kontaktovat pro možnost vyzvednutí objednávky, kterou jsme pro Vás měli připravenou, bohužel neúspěšně.
Pokud máte o zboží stále zájem, ozvěte se nám prosím telefonicky, nebo e-mailem, zboží pro Vás máme samozřejmě stále připraveno k vyzvednutí.
Děkujeme za recenzi, tým Luceda.cz
Poděkovali za objednávku a zatím čekám na zboží. Letošní vánoce už asi nestihneme
(Administrátor)
Dobrý den,
Vaši objednávku jsme expedovat nemohli, jelikož jste si při vytvoření objednávky zvolila osobní odběr u nás na výdejně v Ostravě.
Momentálně vidím v systému, že bylo zboží vyzvednuto a mělo by být vše již v pořádku.
Děkujeme za recenzi, tým Luceda.cz
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi.
Přejeme Vám krásný den s pozdravem tým Luceda.cz
Vše proběhlo v pořádku a dle objednávky.
Obrovská ochota ze strany obchodu, nadstandardní prozákaznický přístup, nad rámec povinností obchodníka
vše ok
Stále čekám na dodání a nemám žádnou informaci!!! Obávám se, že jsem byla podvedena :-(
(Administrátor)
Dobrý den,
u nás na Luceda.cz zajisté nebyl nikdo podveden, právě naopak se vždy snažíme dát našim zákazníkům maximum.
Jak jsme se již spolu bavili po telefonu, jednalo se o ztracenou zásilku - problém jsme ihned napravili a odeslali zásilku zcela novou s dárečkem navíc.
Děkujeme za Váš kladný a vstřícný přístup po objasnění celé situace.
S pozdravem Eduard z Luceda.cz
(Administrátor)
Dobrý den pane Lettl,
my bohužel neovlivníme to, zda má kurýr, který Vám doručoval zboží u sebe platební terminál aby bylo možné zaplatit kartou. Většina dopravců platební terminály mají automaticky, ale může se stát že ho někdy kurýr u sebe opravdu nemá, proto vždy doporučujeme zákazníkům aby měli u sebe hotovost.
Děkujeme za recenzi
S pozdravem Eduard z Luceda.cz
Zboží odesláno obratem, bez komplikací.
Vše proběhlo v úplném pořádku tento obchod mohu jen doporučit
Objednali jsme kapesní nožík, který dorazil a my jsme s manželem moc spokojení, protože ho máme jako dárek.
Jen přišlo potvrzení objednávky. Když jsem se ptala na stav platby, bez reakce. Ani informace o expedici objednávky. Až pak e-mail od dopravce.
(Administrátor)
Dobrý den,
26.8.2019 jste si objednávala dětský fusak K12 s výběrem platby převodem - peníze na účtu byly připsány 27.8.2019. Veškeré fusaky jsme v tu dobu neměli skladem. Všechny zákazníky i Vás jsme kontaktovali telefonicky o tomto výpadku, který bude urychleně napraven. Následující týden 2.9.2019 jste nám psala email s dotazem, na který jsme neodpověděli, protože byl fusak již na cestě k Vám a následující den 3.9.2019 v 11:05 dopoledne byl doručen. Jednalo se o krátkodobý výpadek skladových zásob zimních fusaků, u kterých výrobci v letních měsících pozastavují výrobu.
S omluvou Eduard z Luceda.cz
Od automatického potvrzení objednávky se mi obchod vůbec neozval.
(Administrátor)
Dobrý den,
u objednávky, kterou jste na našem e-shopu vytvořila jste si zadávala - Osobní odběr - Zboží máme skladem, volali jsme Vám ihned následující den po přijetí objednávky, že si zboží můžete vyzvednout, ale neúspěšně - nikdo nám telefon nebral. Prosím zkontrolujte zda jste zadala správné telefonní číslo do objednávky. Případně nás kontaktujte telefonicky, nebo mailem.
Děkuji a jsem s pozdravem Eduard z Luceda.cz